Δικαιοσύνη Στην Τιμολόγηση
Τι θεωρούμε Δίκαιο;
Η ίδια η λέξη δίκαιο, σχετίζεται με μια πληθώρα θετικών εικόνων. Εξ’ ορισμού η λέξη επιδέχεται μια σωρεία ερμηνειών: τίμιο και ειλικρινές, αμερόληπτο, χωρίς διαχωρισμούς, καθαρό, σύμφωνα με τους κανόνες. Όταν λοιπόν οι επισκέπτες ακούν τον όρο δίκαιη τιμή δημιουργούν στο μυαλό τους μια θετική σχέση τιμής/αξίας. Όταν φτάνουν στο σημείο που είναι έτοιμοι να κάνουν την κράτηση, αν η τιμή δεν ανταποκρίνεται στην αντίληψη τιμής/αξίας που έχουν σχηματίσει, συχνά κρίνουν την τιμή ως άδικη. Το αν προχωρήσουν με την κράτηση βασίζεται στην έκταση που έχουν πάρει τα συναισθήματά τους αναφορικά με το δίκαιο της τιμής.
- Αν ο επισκέπτης θεωρεί την τιμή ελαφρά άδικη, πιθανώς θα ολοκληρώσει την κράτηση.
- Αν η τιμή θεωρηθεί αρκετά άδικη, ίσως προχωρήσει με την κράτηση όμως μπορεί να μην επιστρέψει ξανά στο κατάλυμα.
- Σε περίπτωση που η τιμή θεωρηθεί ιδιαίτερα άδικη, ο επισκέπτης δεν θα ολοκληρώσει τη διαδικασία κράτησης, μπορεί να ακυρώσει την κράτηση αν παρορμητικά ολοκλήρωσε και θα ενημερώσει για την δυσάρεστη εμπειρία του όσους περισσότερους μπορεί.
Κατά τη διαδικασία του revenue management, οι διαχειριστές/ιδιοκτήτες πρέπει να παρακολουθούν στενά τόσο τα έσοδα όσο και την αντίληψη των επισκεπτών. Οι διαχειριστές καταλυμάτων χρειάζεται να ελέγχουν προσεκτικά τις αντιδράσεις των επισκεπτών στις διακυμάνσεις της τιμής και να είναι προετοιμασμένοι να κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές άμεσα. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το κόστος απόκτησης και αντικατάστασης των επισκεπτών αλλά η εικόνα της μονάδας στην αγορά. Όλοι μας έχουμε αποφύγει αγορές βασιζόμενοι στην άποψη των φίλων μας όπως αντίστοιχα μπορεί να έχουμε τρέξει να αγοράσουμε κάτι αν οι φίλοι/γνωστοί μας, μας ενημέρωσαν για κάποια ευκαιρία.
Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για τους τρόπους που μπορούμε να σε βοηθήσουμε με την τιμολόγηση του καταλύματός σου, κάνε κλικ εδώ και επικοινώνησε μαζί μας: