Τα 5 Dont’s της Διαχείρισης – Ανακριβή Στοιχεία
Οι πληροφορίες που συνοδεύουν την καταχώριση ενός καταλύματος (φωτογραφίες, περιγραφές, βίντεο, κείμενα) δημιουργούν την υπόσχεση που δίνουμε στον επισκέπτη και οφείλουμε να είμαστε ακριβείς και λεπτομερείς για κάθε χαρακτηριστικό του καταλύματος.
DON’T #3 – Ανακριβή Στοιχεία Καταχώρισης
Είναι δελεαστικό κατά τη δημιουργία μιας καταχώρισης να προβάλλουμε ή να επιλέξουμε παροχές που σκοπεύουμε να εισάγουμε στο κατάλυμα κάποια στιγμή στο μέλλον. Τις περισσότερες φορές αυτό που συμβαίνει είναι ότι η στιγμή δεν έρχεται ποτέ και οι παροχές δεν μπαίνουν ποτέ στο κατάλυμα.
Μια άλλη παγίδα στην οποία είναι εύκολο να πέσει ένας διαχειριστής χωρίς εμπειρία είναι η δημιουργία φωτογραφιών που ωραιοποιούν σε υπερβολικό βαθμό την πραγματικότητα και δεν αντικατοπτρίζουν το κατάλυμα όπως είναι. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία μιας υπόσχεσης στον επισκέπτη που δεν πραγματοποιείται ποτέ.
Παρακάτω θα δούμε τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει μια σωστή καταχώριση.
Σαφήνεια
Τα συνοδευτικά κείμενα ενός καταλύματος οφείλουν να είναι σαφή και περιεκτικά και να μην αφήνουν περιθώρια για παρανοήσεις. Είναι εύκολο στην προσπάθεια εντυπωσιασμού κατά τη συγγραφή των περιγραφών να ξεφύγουμε και να οδηγήσουμε τον αναγνώστη σε λανθασμένα συμπεράσματα.
Λεπτομέρεια
Όσο πιο λεπτομερείς είναι οι περιγραφές και τα amenities μιας καταχώρισης τόσο περισσότερο μειώνουμε τις πιθανότητες για διευκρινιστική επικοινωνία με τους επισκέπτες. Είναι πολύ σημαντικό να εισάγουμε όλα τα στοιχεία που μας επιτρέπουν οι πλατφόρμες ακόμα και αν αυτό περιλαμβάνει την ανάγκη ελέγχου και έρευνας από την πλευρά μας.
Ακρίβεια
Η ακρίβεια στα χαρακτηριστικά που εισάγουμε είναι πολύ σημαντική καθώς αφενός εκπέμπει επαγγελματισμό, αφετέρου διασφαλίζει τη θέση μας σε περίπτωση παραπόνων. Σημαντικό είναι να σημειώσουμε ότι καθώς βελτιώνουμε το κατάλυμα και προσθέτουμε νέες παροχές και χαρακτηριστικά, πρέπει παράλληλα να ελέγχουμε ως προς την ορθότητα τις καταχωρίσεις και να ενημερώνουμε τα στοιχεία όταν είναι απαραίτητο.
Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για τους τρόπους που μπορούμε να σε βοηθήσουμε με την επαγγελματική διαχείριση των κρατήσεων του καταλύματός σου, κάνε κλικ εδώ και επικοινώνησε μαζί μας:
Στα επόμενα άρθρα θα αναλύσουμε τα υπόλοιπα 4 Dont’s της διαχείρισης κρατήσεων.