Πολλοί επισκέπτες θα πληρώσουν με χαρά μια υψηλότερη τιμή για να μείνουν σε ένα κατάλυμα σε περιόδους υψηλής ζήτησης. Παρόλα αυτά την περίοδο μέτριας ζήτησης οι διαχειριστές πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με την τιμολόγηση και τη διαχείριση των εσόδων. Αν αυξήσουν τις τιμές πολύ ψηλά , πολύ γρήγορα ρισκάρουν την πτώση των κρατήσεων άμεσα. Αν πάλι αυξήσουν τις τιμές σε όλη την περίοδο η αντίληψη της σχέσης τιμής/αξίας μπορεί να πληγεί σε μια περίοδο που οι συγκρίσεις με τον ανταγωνισμό είναι εύκολο να γίνουν. Παρακάτω θα δούμε δύο μεθόδους αύξησης της τιμής χωρίς ανεπανόρθωτες ζημιές στο λόγο τιμής/αξίας.

 

1

 

Η πρώτη μέθοδος είναι η αύξηση των τιμών αργά και σταδιακά. Μια αύξηση στις τιμές κατά 5% κάθε έξι μήνες στην τιμή ενός καταλύματος είναι σχεδόν μη αντιληπτή από όλα τα τμήματα της αγοράς. Η δεύτερη μέθοδος είναι η προετοιμασία των επισκεπτών για την αύξηση των τιμών και η επικοινωνία ότι η αύξηση στις τιμές θα ανταποκρίνεται σε αύξηση της προσλαμβανόμενης αξίας. Ένα παράδειγμα/ευκαιρία προετοιμασίας του επισκέπτη για αύξηση των τιμών, προκύπτει μετά από μια ανακαίνιση. Σε μια περίοδο ανακαίνισης, η ομάδα marketing ενεργοποιείται άμεσα και φροντίζει να δημιουργήσει κλίμα προσμονής για τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες/παροχές στους επισκέπτες. Όταν οι εγκαταστάσεις ξεκινήσουν να δέχονται κρατήσεις, η ίδια η προσμονή για το νέο και την ανακαίνιση βοηθάει στην ενίσχυση της νέας αντίληψης τιμής/αξίας στα μάτια των επισκεπτών. Δοθείσης της φρεσκάδας του καταλύματος και των παροχών η αύξηση της τιμής είναι απολύτως δικαιολογημένη για τους επισκέπτες.

 

PhotoPosts

 

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να αυξηθούν η τιμή και τα έσοδα μιας μονάδας. Σήμερα, μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους είναι ο καθορισμός ξεχωριστών αξιών σε μεμονωμένες μονάδες παραγωγής και στη συνέχεια η πρόσθεση εξατομικευμένης αξίας έως ότου αυτή να είναι στο ίδιο επίπεδο με την τιμή στο μυαλό του επισκέπτη-στόχου. Η τεχνολογία επιτρέπει την ανάπτυξη και τη διαχείριση των εξατομικευμένων σχέσεων με τους πελάτες πιο γρήγορα και εύκολα από ποτέ. Ένα παράδειγμα είναι η δυνατότητα δημιουργίας ειδικών τιμοκαταλόγων σύμφωνα με την εθνικότητα των χρηστών μια πλατφόρμας. Ένα άλλο παράδειγμα είναι η δυνατότητα προσφοράς ξεχωριστών εκπτώσεων για χρήστες κινητών συσκευών κλπ.

 

3

 

Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για τους τρόπους που μπορούμε να σε βοηθήσουμε με την τιμολόγηση του καταλύματός σου, κάνε κλικ εδώ και επικοινώνησε μαζί μας:

μάθε περισσότερα