Η σωστή τιμολόγηση ενός καταλύματος, προϋποθέτει την ολοκληρωμένη κατανόηση των επισκεπτών και των επιλογών τους. Παρακάτω θα εξετάσουμε την ανάλυση των 5W και θα δούμε πώς αυτή η σειρά ερωτήσεων, μπορεί να μας καθοδηγήσει στη διαδικασία επιλογής τιμών. Η μέθοδος των 5W (Who, What, Where, When, Why) είναι ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται από τους revenue managers στην ορθή τιμολόγηση και περιλαμβάνει την διεξοδική εύρεση απαντήσεων στις παρακάτω ερωτήσεις:

5Wanalysis

Who? (Ποιος)

  • Ποιοι ήταν έως τώρα οι πελάτες μας;
  • Ποιοι είναι οι δυνητικοί πελάτες; Αυτοί που επιθυμούμε να αποκτήσουμε;

 

What? (Τι)

  • Τι θέλουν οι επισκέπτες μας, τι χρειάζονται και τι επιθυμούν;
  • Τι πρωτεύοντα προϊόντα & υπηρεσίες που αγοράζουν οι επισκέπτες μας;
  • Τι συμπληρωματικά προϊόντα & υπηρεσίες που αγοράζουν οι επισκέπτες μας;
  • Τι αξία έχει ο μέσος επισκέπτης μας;
  • Τι προϊόντα και υπηρεσίες θέλουν οι επισκέπτες στόχος;
  • Τι προϊόντα και υπηρεσίες προσφέρουμε;
  • Τι τάσεις επηρεάζουν έχουν τη δυναμική να επηρεάσουν την καταναλωτική συμπεριφορά των επισκεπτών μας;
  • Τι προϊόντα και υπηρεσίες μπορούμε να σχεδιάσουμε ώστε να επωφεληθούμε από τις τάσεις;
  • Τι προϊόντα & υπηρεσίες μπορούμε να αναδιαμορφώσουμε ώστε να προσφέρουμε επιπρόσθετη αξία;

3

Where? (Που)

  • Πού πουλάμε τα δωμάτιά μας;’
  • Πού προτιμούν να κάνουν την κράτηση οι επισκέπτες;
  • Πού κάνουν τις κρατήσεις τους οι επισκέπτες-στόχος;
  • Πού πρέπει να διαθέτουμε τα δωμάτιά μας ώστε να προσελκύσουμε τους επισκέπτες που επιθυμούμε;

 

When? (Πότε)

  • Πότε έχουμε αυξημένη ζήτηση;
  • Πότε κάνουν κράτηση οι επισκέπτες μας; (ώρα, μέρα, εβδομάδα, μήνα κλπ)

1

Why? (Γιατί)

  • Γιατί οι τωρινοί επισκέπτες μας έκαναν κράτηση σε εμάς;
  • Γιατί οι επισκέπτες που στοχεύουμε προτιμούν τον ανταγωνισμό;

2

Όπως είναι κατανοητό, ενώ η παραπάνω λίστα ερωτήσεων δεν είναι καθοριστική, είναι μια πολύ καλή αρχή στην διαδικασία κατανόησης του επισκέπτη.

Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για τους τρόπους που μπορούμε να σε βοηθήσουμε με την αναγνώριση των επισκεπτών σου κάνε κλικ εδώ και επικοινώνησε μαζί μας:

μάθε περισσότερα